ОБЯВА ЗА ПРИЕМ НА ДОКУМЕНТИ ОТ КАНДИДАТИ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТ „СОЦИАЛЕН АСИСТЕНТ“ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА СОЦИАЛНА УСЛУГА „АСИСТЕНТСКА ПОДКРЕПА”
ОБЯВА ЗА ПРИЕМ НА ДОКУМЕНТИ ОТ КАНДИДАТИ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТ „СОЦИАЛЕН АСИСТЕНТ“ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА СОЦИАЛНА УСЛУГА „АСИСТЕНТСКА ПОДКРЕПА”
сряда, 20 януари 2021
Със заповед № РД01-0194/15.01.2021 г. на Изпълнителния директор на Агенция за социално подпомагане в Община Тополовград е разкрита социалната услуга „Асистентска подкрепа” с капацитет 38 потребители. Общината стартира процедура за набиране на социални асистенти, които ще предоставят услугата.
„Асистентската подкрепа“ е специализирана социална услуга, която включва ежедневна почасова подкрепа в домашна среда на деца и лица с трайни увреждания и на лица в надтрудоспособна възраст в невъзможност за самообслужване, предоставяна от лице, назначено на длъжност „Социален асистент“.
Съгласно Закона за социалните услуги (ЗСУ) потребители на социалната услуга „Асистентска подкрепа“ са следните целеви групи:
- Лица в надтрудоспособна възраст в невъзможност за самообслужване, които нямат определена по съответния ред степен на намалена работоспособност;
- Деца с трайни увреждания и пълнолетни лица с трайни увреждания с определена чужда помощ, които не ползват асистентска подкрепа, помощ за осигуряване на асистентска подкрепа или за които не се получава помощ за грижа в домашна среда по реда на друг закон.
1. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в подбор за длъжност „Социален асистент“:
- Заявление-декларация (по образец)
- Документ за самоличност (за справка);
- Автобиография;
- Копие на документ за придобита образователно-квалификационна степен за завършено образование;
- Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер за лишаване от свобода, не е лишено по съответния ред от правото да заема определена позиция и не са му налагани мерки като извършител по Закона за защита от домашното насилие (по образец);
- Други документи по преценка на кандидата – документи, удостоверяващи успешно преминат курс на обучение за асистент и/или копие от документ, удостоверяващ продължителността на професионален опит (при наличие на такива).
2. Начин на провеждане на подбора:
Допустимост по документи.
3. Място и срок за подаване на документите:
Документи се приемат всеки работен ден от 08:00ч. до 12:00 ч. и от 13:00 ч. до 17:00 ч., считано от 20.01.2020г. в Деловодството на Община Тополовград, на пл. „Освобождение“ №1
Документи по образец за социалната услуга „Асистентска подкрепа“ могат да бъдат изтеглени от прикачените файлове в настоящата публикация в официалната интернет страница на Община Тополовград.
За допълнителна информация – тел. 0885511390, отдел „Хуманитарни и социални дейности“, Община Тополовград.
Документи за изтегляне:
Заявление (Приложение 1) –изтегли
Декларация (Приложение 2) –изтегли